TeamC bilar och delar.


Kommer att visa/dela och prova både lite options och inställningar på TeamC bilarna här.

Tack till......

Tack till......
RC HOBBY SYD

Välkommen.......

...till min lilla blogg,det kommer att läggas upp bilder och info på alla mina gröna racebilar och annat smått o gott.

fredag 11 februari 2011

Då har.......

Licensen kommit,och det enda som fattas innan det är dags för premiärracet är en personlig transponder, men det ska jag väl kunna fixa på något sätt. Sen väntar jag även på att min 4WD tävlingsbil ska komma, det är en Associated B44;1, och ska väl matcha min B4 som får kämpa i 2WD klassen. Tänkte att det var lika bra att hålla sig till Associated då jag redan hade SC10an och B4an. Ska bli jäkligt kul att köra något eller några race i sommar,och visa att en veteran kan köra fort;-)

Hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar